 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
frenki Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6732 Aktiv.: 28.42 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Ned Sep 15, 2024 8:17 pm Naslov sporočila: Common Rail črpalka |
|
|
Verjetno ni najbolj primerno področje, pa vseeno. Zanima me, ali ima kdo kaj izkušenj z omenjenimi črpalkami? Konkretno me zanima, kakšni bi bili specifični simptomi nepravilnega delovanja? Če vzamem za primer Delphijevo DFP3 (konkretno DFP 3.4), ki se uporablja v kar nekaj avtomobilih evropskega porekla. Vse kar najdem "uporabnega" od opisov je v ruskih grabljicah. Na prodaj so razni "repair kiti", ki pa glede na vsebino več ali manj rešujejo predvsem težave s tesnenjem - ali se motim?
Kak komentar ali link do literature bi bil dobrodošel.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
1dva3 Član

Pridružen-a: Pet 26 Jul 2024 11:19 Prispevkov: 542 Aktiv.: 50.23
|
Objavljeno: Ned Sep 15, 2024 9:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zelo dolgo verglanje, da zraste pritisk v railu na 200 bar in pa prenizek tlak pod polno obremenitvijo na ac. Priklopit moraš na tester, da vidiš kaj je narobe.
Poleg tega so lahko tudi injektorji fuč in gre ves tlak mimo.
Stvar ni nič drugega kakor batna črpalka, če je iztrošena je iztrošena in jo nobeden repair kit ne bo usposobil.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 16.00
|
Objavljeno: Ned Sep 15, 2024 9:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ni sicer common rail za dizla, imam pa izkušnje z bencinsko za direktni vbrizg. Princip je enak, tlak je bil 130 bar.
Črpalka je bila sestavljena iz bata in puše. Oboje zamenljivo. Če je v repair kitu oboje in tesnila, je enostavno obnovit. Tudi ni kaj slabše od nove
_________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
airwolf Član


Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17 Prispevkov: 2219 Aktiv.: 10.69 Kraj: Polhov Gradec
|
Objavljeno: Pon Sep 16, 2024 7:40 am Naslov sporočila: |
|
|
Na hitro sem pogledal so v kitu samo tesnila.
Zdaj morda bi bilo pametno, da kontaktiraš kakšno firmo ki to obnavlja.
Na primer:
https://rcdiesel.si/
https://injektorji.si/obnova-crpalk-in-injektorjev/
Druge imaš celo relativno blizu.
Bom danes vprašal kolega kam daje to obnavljati (sicer za traktorje).
Naj bi pa takole izgledala notri.
Kot vidim ni bat/puša sistem ampak je rotacijska.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
88.33 KB |
Pogledana: |
19 krat |

|
Opis: |
Dokumentacija o delovanju. |
|
 Download |
Ime datoteke: |
delphi-common-rail-manual.pdf |
Velikost datoteke: |
2.16 MB |
Downloadano: |
4 krat |
_________________ LP Gašper |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
robert Član


Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48 Prispevkov: 1905 Aktiv.: 8.04 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Pon Sep 16, 2024 10:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sicer ne vem točno, kaj je problem ampak jaz že dober teden dišim kot šejk
Sicer je motor PSA RHR 2.0HDI, ki je v trenutku (20sec.) izgubil vso moč in od takrat ni več "prdnil" - menjana črpalka(rabljena delujoč avto), danes očiščeni injektorji, vmes ...
Za starejše letnike se nabava novih delov ne izplača. Po vseh zgoraj napisanih menjavah sem šele prišel na ceno novega visokotlačnega ventila, ki je bil prva diagnoza "servisa" .
_________________ LP Robert |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
robert Član


Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48 Prispevkov: 1905 Aktiv.: 8.04 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Pon Sep 16, 2024 10:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
Drive.ru ima kar precej dokumentacije za nekatere znamke.
Tudi ne nekaterih Ukrajinskih straneh dobiš celotno dokumentacijo vbrizgalnega sistema - v mojemu primeru SID803
_________________ LP Robert |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sebaveh Član


Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51 Prispevkov: 1670 Aktiv.: 7.88 Kraj: Slovenska Bistrica
|
Objavljeno: Tor Sep 17, 2024 7:43 am Naslov sporočila: |
|
|
Imam sicer starejši model CommonRail, z 1,9 dCi motorjem in črpalko iz družine CP3 - ampak princip je načeloma enak - izhod iz črpalke gre za Common Rail zalogovnik (debelejša cev iz katere gredo visokotlačne cevi na šobe), na njemu pa je nekje visokotlačni senzor tlaka. In s priklopom na tester lahko vidiš kakšen tlak ti prikazuje. v prostem teku bo okoli 150 barov, pri polni obremenitvi pa tudi do 1600 in 2000 bar. Če dosežeš tako visok tlak, potem je črpalka še načeloma dobra.
Ima pa črpalka na sebi še regulator tlaka, izgleda kot en ventil, ki je privijačen nanjo. Če ga odviješ ven, poglej v kakem stanji so tesnila. Tega lahko tudi ročno odpiraš in zapiraš z diagnostičnim testerjem.
Na povratni strani iz črpalke je včasih še senzor temperature nafte, ampak mislim da tisti ne vpliva kaj dosti na moč.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
airwolf Član


Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17 Prispevkov: 2219 Aktiv.: 10.69 Kraj: Polhov Gradec
|
Objavljeno: Tor Sep 17, 2024 8:02 am Naslov sporočila: |
|
|
Ravno včeraj sem debatiral z enim mehanikom in je rekel da je lahko probelm eno testnilo čisto na koncu raila.
Da so ljudje že menjali injektorje pa nič bolje, v končni fazi pa je bil en majhen O-ring.
_________________ LP Gašper |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sebaveh Član


Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51 Prispevkov: 1670 Aktiv.: 7.88 Kraj: Slovenska Bistrica
|
Objavljeno: Tor Sep 17, 2024 8:35 am Naslov sporočila: |
|
|
Na koncu Raila se spomnim da je v mojem primeru povezava tanke drenažne cevi - ta je povezana z vsemi injektorji in še z koncem Rail zalogovnika. O-ringi so pa majhni, mislim da 3x1,5 ali nekaj takega. Verjetno je tvoj mehanik mislil na tega, ali je še kaj drugega v samem Rail zalogovniku?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
airwolf Član


Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17 Prispevkov: 2219 Aktiv.: 10.69 Kraj: Polhov Gradec
|
Objavljeno: Tor Sep 17, 2024 8:55 am Naslov sporočila: |
|
|
Možno.
Govorila sva sicer o FIAT 1.3 JTD motorju.
Tam me čakajo neke nevšečnosti z predgretjem.
Upam da je samo krmilna enota svečk in ne svečke, če so te no potem bo pa zabavno.
_________________ LP Gašper |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
frenki Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6732 Aktiv.: 28.42 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Tor Sep 17, 2024 12:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
Očitno nisem edini, ki se ukvarja s tem. Trenutno imam problem s kapljicami olja v območju črpalke, ki pa kot kaže nimajo zveze z delovanjem pumpe kot take. Zaenkrat imam naročeno/bom menjal tesnilo in verjetno semering na osi črpalke, ki je po slikah sodeč dostopen z zunanje strani. Podiranje črpalke ne pride v poštev. Če bo potrebno, potem bom menjal z nadomestno rabljeno, ker je praktično že servisni kit cenovno v rangu nadomestne.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
robert Član


Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48 Prispevkov: 1905 Aktiv.: 8.04 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Sre Sep 18, 2024 7:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
robert je napisal/a: |
Sicer ne vem točno, kaj je problem ampak jaz že dober teden dišim kot šejk
Sicer je motor PSA RHR 2.0HDI, ki je v trenutku (20sec.) izgubil vso moč in od takrat ni več "prdnil" - menjana črpalka(rabljena delujoč avto), danes očiščeni injektorji, vmes ...
Za starejše letnike se nabava novih delov ne izplača. Po vseh zgoraj napisanih menjavah sem šele prišel na ceno novega visokotlačnega ventila, ki je bil prva diagnoza "servisa" .  |
No - včeraj še enkrat podrta črpalka dol in sem ugotovil, da je počila odmična gred takoj za zadnjim ležajem
Človeka mine vsa volja
_________________ LP Robert |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
frenki Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6732 Aktiv.: 28.42 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
frenki Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6732 Aktiv.: 28.42 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
frenki Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6732 Aktiv.: 28.42 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Pon Sep 23, 2024 8:18 pm Naslov sporočila: |
|
|
Da malo nadaljujem s temle. Črpalka je danes prišla. Z izjemo nekaj umazanije je videti OK - izgleda nedotaknjena. Cenovno je strošek v rangu kita tesnil, tako da podiranje obstoječe ne pride v poštev. Sledi čiščenje, nato pa poskusim menjat.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
231.28 KB |
Pogledana: |
3 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
231.19 KB |
Pogledana: |
1 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 491 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|