 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.62 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Sre Jun 08, 2011 10:20 am Naslov sporočila: Vžigalni kabel agregata |
|
|
V pregled sem dobil vžigalni kabel od 2t agregata. Slike prilagam. Agregat ne deluje pravilno zaradi prešibke iskre. Vzrok bi bil lahko na tem kablu v katerem je glede na moje domneve tudi tuljava. Kaj se, da v tem primeru pomeriti. Bi se iz upornosti merjene z klasičnim merilnim inštrumentom dalo kaj sklepati, saj meritev pri 3kV ne morem opravljati.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
161.33 KB |
Pogledana: |
3 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
143.43 KB |
Pogledana: |
4 krat |

|
Opis: |
Tale konec fedra mi je padel v oči, vendar ni videti očrnjen, torej verjetno na njem ne prebija. |
|
Velikost datoteke: |
149.63 KB |
Pogledana: |
5 krat |

|
_________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
StricGeza Član

Pridružen-a: Ned 01 Apr 2007 11:53 Prispevkov: 1047 Aktiv.: 4.72 Kraj: Gradišče pri Divači
|
Objavljeno: Sre Jun 08, 2011 12:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
poizkusi kabel "odšravfat" iz tuljave. Mogoče tam prebija
_________________ Človek,kateri ne dela napak,običajno ne dela nič!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.62 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Sre Jun 08, 2011 12:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sem ga odvijačil ven. Po kablu je neka rjavkasta snov, ampak ni videti, da bi lahko tam sploh kaj prebijalo. Saj je žica samo 1, ker - gre itak po ohišju in motorju. Je pa možnost slabega stika na tistem predelu.
Sem pa sedaj ugotovil, da je tisti fedrček zasajen skozi izolacijo do žice, skratka zelo poceni narejeno.
Bomo menjal samo kabel in poročam, če deluje.
_________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.21 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Sre Jun 08, 2011 5:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če na kablu ni nobene poškodbe, je verjetno v mednavojnem stiku vžigalna tuljava.
Če gre za vžig s platinami, lahko za preverjanje tega priklopiš drugo vžigalno tuljavo in akumulator (spojiš kot baterijski vžig) in vidiš, če bo razlika.
Če bo enako žalostno - kondenzator ali slabe platine.
Drugače pa vse meritve na VN napravah z multimetrom, ki zmore nekaj V, so tako tako, hujše okvare še mogoče odkriješ pa še to ne vedno. Preboje, do katerih prihaja šele pri obratovalnih napetostih, pa seveda ne.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.62 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Sre Jun 08, 2011 9:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kašna napetost sploh pride na to tuljavo? Bi lahko kako poskusil pripraviti stvar do iskre brez agregata?
_________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.21 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Čet Jun 09, 2011 6:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
Vzemi ohmeter in pomeri. Če bodo upornosti nakazovale, da gre samo za navitje in ne neko polprevodniško reč, imaš opravka s klasično vžigalno tuljavo.
Le to lahko na mizi priklopiš (v smislu baterijskega vžiga) in preizkusiš z nekim razdelilcem vžiga, ki ima spodaj platine (s pripadajočim kondenzatorjem) in razdelilec vrtiš z nekim motorčkom, npr vrtalnim strojem.
Ampak! Tak preizkus ni veliko vreden. Tudi, če se v tem primeru veselo bliska na sveči, še ni rečeno, da je tuljava res v redu. Da se ne ponavljam, glej tuka.
Ali na kratko, razmere v cilindru in tudi samem motorju so bistveno drugačne, kot na mizi in na podlagi uspešnega rezultata na mizi, ne moreš kar zaključiti, da bo delalo tudi na mašini.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.62 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Čet Jun 09, 2011 7:18 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ker agregata nima doma, namreč sem dobil le tuljavo v pregled, praktično zadeve ne morem preizkusiti. Glede na obliko pa stvar ni bila montirana v bližini magneta iz česar lahko sklepam, da elektronike v notranjosti ni. Tudi upornosti nakazujejo to.
Vsekakor poročam, ko bo kabel tuljava svečka drug.
_________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.62 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Sob Jul 02, 2011 9:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
No sedaj imam stvar doma. Notranja napajalna tuljava, tuljava mrtve lege in elektronika so ok, saj napetost do zgoraj slikane vžigalne tuljave pride, iz tuljave pa ena žalost od napetosti.
Pred nakupom nove tuljave pa bi se rad 100% prepričal. Torej zanima me, ali ima kdo kaj podobnega za posodit, odstopit ali prodat?
Sem bil že povsod okoli pa nobeden nima nobene vžigalne tuljavice za 2t motor, domačih motorjev pa po nepotrebnem ne grem razkopavati. Verjetno bom tudi sicer namestil alternativo, saj so to spet ena jajca od Lihue, ki jih je sila težko dobit.
_________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.21 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Sob Jul 02, 2011 11:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
Za preizkus je dobra čisto vsaka vžigalna tuljava, tako tista, ki je originalno na Tomos mopedih, ali pa taka od avta in vse vmes. Če imaš kaj v tem smislu bo za kratek preizkus ustrezno.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.62 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Ned Jul 03, 2011 12:07 am Naslov sporočila: |
|
|
Azrael je napisal/a: |
Za preizkus je dobra čisto vsaka vžigalna tuljava, tako tista, ki je originalno na Tomos mopedih, ali pa taka od avta in vse vmes. Če imaš kaj v tem smislu bo za kratek preizkus ustrezno. |
¸
Vem, saj ravno kaj podobnega sem iskal. Samo kolikor vem pride od mopeda v poštev samo tista, ki je vgrajena zunaj motorja. Pa tudi nič takega mi ni uspelo dobiti.
Imam jo doma napol delujočo od Husqvarne, vendar je iskra prešibka.
_________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.21 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Ned Jul 03, 2011 2:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tudi klasičo notranjo vžigalno tuljavo od mopeda lahko uporabiš, funkcija izvodov je enaka, le oblika same tuljave je nekoliko štorasta za zunanjo montažo.
Namreč ob dovolj zanič magnetih (in so bili novi v YU seveda težko dobavljivi), je takrat marsikdo situacijo začasno rešil tako, da je vse skupaj zvezal na baterijski vžig (baterije so bile takrat relativno poceni). Tako je sicer notranja vžigalna tuljava prišla montirana nekje zunaj na okviru mopeda, pod vstrajnikom pa sta ostala samo kondenzator in platine, kar se vžiga tiče.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.62 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Ned Jul 03, 2011 4:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sem ugotovil, da tudi tiste vžigalne tuljave ne morem dobiti, ampak samo notranji dve napajalni, ki mi pa ne pomagajo. In potem pride vse skupaj elektronika in vžigalna tuljava v enem ohišju na ogrodju. V bistvu gre za kombinacijo platin in elektronike.
_________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.21 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Ned Jul 03, 2011 5:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
Res, s tema dvema tuljavama si ne moreš nič pomagati.
Mimogrede, si našel kaj uporabnih podatkov na:
www.motelek.net/andere/
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.62 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Ned Jul 03, 2011 6:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
Azrael je napisal/a: |
Res, s tema dvema tuljavama si ne moreš nič pomagati.
Mimogrede, si našel kaj uporabnih podatkov na:
www.motelek.net/andere/ |
Sem sedaj gledal slike in tabele, vendar podobnega sistema nisem našel. Dobil sem sicer elektroniko in tuljavo skupaj od nekega Ducatija in stvar poskušal spraviti skupaj, ampak seveda ni kompatibilna, pa tudi jaz ne znam priklopit, saj so tam napisane samo barve žic. Sem videl tudi sama navitja v tistem motorju, samo mi je ena žica premalo. Je pa sistem večih navitij, x navitij za napajanje luči potem pa še navitje za mrtvo točko in napajanje elektronike ter tuljave, ki pa ima neko čudno povezavo z navitjem za mrtvo točko. Tako, da sem tisti stvar opustil.
Možno pa je, da je sama vžigalna tuljava ok in je zanič tista za napajanje le te. Namreč na vodu iz elektronike do vžigalne tuljave dobim ob maksimalno hitrem potegu 2,3V, kar se mi zdi malo.
_________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 498 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|